Ένα Ιστολόγιο που περιέχει όλα τα τρελά, απίστευτα, επικίνδυνα και περίεργα πράγματα που συμβαίνουν σε όλο τον κόσμο...

Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

Και με ιατρική... συνταγή

- Γιατρέ, πριν την εγχείρηση δεν είχατε μούσι...
- Δεν είμαι γιατρός. Ο Άγιος Πέτρος είμαι...

- Γιατρέ, βλέπω μπλε και πράσινους κόκκους..
- Οφθαλμίατρο έχετε δει;
- Όχι! Μόνο μπλε και πράσινους κόκκους....

- Γιατρέ, όλοι με αγνοούν...
- Ο επόμενος, παρακαλώ!

- Γιατρέ, πάσχω από αμνησία...
- Από πότε;
- Από πότε τι;

- Γιατρέ, νομίζω ότι θα πεθάνω...
- Ανοησίες! Αυτό είναι το τελευταίο πράγμα που θα σας συμβεί.

- Γιατρέ, έσπασα το χέρι μου σε δυο μέρη.
- Να αποφεύγετε αυτά τα δύο μέρη.

- Γιατρέ, θα μπορώ να παίξω πιάνο όταν βγω από το νοσοκομείο;
- Φυσικά, κύριέ μου! Γιατί όχι;
- Περίεργο! Δεν έμαθα ποτέ να παίζω πιάνο...

- Γιατρέ, συνεχίζω να βλέπω τις κηλίδες που σας είχα πει.
- Δεν σας βοήθησαν τα καινούρια γυαλιά;
- Πώς! Τώρα βλέπω τις κηλίδες καλύτερα.

- Γιατρός: Δεν βρίσκω σαφή αίτια για τα συμπτώματά σας. Μάλλον φταίει το ποτό...
- Εντάξει, γιατρέ. Να ξανάρθω όταν ξεμεθύσετε;

- Γιατρέ, νομίζω ότι χρειάζομαι γυαλιά.
- Σίγουρα, κύριε. Εδώ που μπήκατε είναι ταχυδρομείο.

- Γιατρέ, νομίζω ότι είμαι μήλο!
- Ελάτε πιο κοντά. Δεν δαγκώνω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου