Ένα Ιστολόγιο που περιέχει όλα τα τρελά, απίστευτα, επικίνδυνα και περίεργα πράγματα που συμβαίνουν σε όλο τον κόσμο...

Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2013

Οι έξυπνες προτάσεις του Τοτού!

Μια φορά η δασκάλα του Τοτού του είπε να γράψει 3 προτάσεις. Όταν πήγε σπίτι του ρωτάει τη μαμά του που έκανε δουλειές: - Μαμά πες μου μια πρόταση. - Ασε με τώρα δεν μπορώ. Ο Τοτός τη γράφει. Μετά πηγαίνει στον αδερφό του που έπαιζε ηλεκτρονικό: - Αδερφέ μου πες μου μια πρόταση. - Είμαι ο Μπάτμαν, ο Μπάτμαν, ο Μπάτμαν. Πάει και τη γράφει. Μετά πηγαίνει στον πατέρα του που μιλούσε στο τηλέφωνο: - Μπαμπά, πες μου μια πρόταση. - Ποιον εκείνο το χοντρό με τη φαλάκρα; Πάει και τη γράφει. Την άλλη μέρα στο σχολείο ρωτάει η δασκάλα τον Τοτό: - Τοτό έγραψες τις προτάσεις; - Ναι, κυρία. - Για πες μου τις. - Ασε με τώρα δεν μπορώ. - Τοτό ποιον παριστάνεις; - Είμαι ο Μπάτμαν, ο Μπάτμαν, ο Μπάτμαν. - Τοτό θα σε πάω στο διευθυντή. - Ποιον εκείνο το χοντρό με τη φαλάκρα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου